Hos Digitroll har vi sjelden tid å legge oss nedpå for å sole oss.
Kundene våre er nemlig alltid på nett. Det betyr at deres nettløsning og nettbutikk lever 24-7. Mitt ansvar som kundeansvarlig er å sørge for at nettbutikkene til våre kunder gir verdi for våre kunders kunder.
De fleste av kundene jeg jobber med på daglig basis er ikke interessert i koder og hvordan vi utvikler en nettapplikasjon eller nettbutikk. De er opptatt av at jeg og mine kolleger i Digitroll skaper de beste opplevelsene for kundene. De mest brukervennlige og sikre nettbutikkene. Og de er opptatt av å snakke med dyktige, norske rådgivere som kan hjelpe dem når de er engstelig for sin sin nettbutikk eller nettside.
Min jobb er ikke å selge en nettapplikasjon eller en nettbutikk. Min jobb sammen med vår utviklingsavdeling handler om å forstå våre kunders behov, muligheter og ambisjoner fram i tid. Å selge en nettbutikk eller nettside er lett. Men for oss i Digitroll tar vi oppgaven langt mer alvorlig. Vi ønsker kunder vi kan være gode rådgivere for i flere år. Og vi ønsker at våre kunder skal tjene mer penger på nett enn det de i utgangspunktet så for seg. I årevis framover.
Vi har teknologien. Fagfolkene og erfaringen som gjør det mulig. Jeg stortrives i et selskap som har solid økonomi og som hele tiden kan tilby den nyeste innen nett-teknologi. Samtidig har Digitroll en unik bredde i sin kundemasse. Noe som gjør at hverdagen som utvikler blir utrolig variert og utfordrende.